Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Tausenderkontaktkosten als Kennziffern zur Messung von Medienleistungen im öffentlich-rechtlichen Fernsehen


Mellmann, U (2011). Tausenderkontaktkosten als Kennziffern zur Messung von Medienleistungen im öffentlich-rechtlichen Fernsehen. In: Gundlach, H. Public Value in der Digital- und Internetökonomie. Köln: Herbert von Halem Verlag, 158-174.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Department of Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:2011
Deposited On:16 Jan 2012 08:38
Last Modified:17 Feb 2018 14:15
Publisher:Herbert von Halem Verlag
ISBN:978-3-86962-013-8
OA Status:Closed
Related URLs:http://halemverlag.lookingintomedia.com/shop/product_info.php/products_id/211
http://opac.nebis.ch/F/?local_base=EBI01&con_lng=GER&func=find-b&find_code=090&request=001953864

Download

Full text not available from this repository.
Get full-text in a library