Matthes, J (2011). Eine falsche Dichotomie? Überlegungen zum selbstverständlichen Zusammenspiel qualitativer und quantitativer Forschung. In: Fahr, A. Zählen oder Verstehen? Diskussion um die Verwendung quantitativer und qualitativer Methoden in der empirischen Kommunikationswissenschaft. Köln: Halem, 91-108.
Additional indexing
Item Type: | Book Section, refereed, original work |
---|---|
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Department of Communication and Media Research |
Dewey Decimal Classification: | 070 News media, journalism & publishing |
Language: | German |
Date: | 2011 |
Deposited On: | 19 Jan 2012 12:24 |
Last Modified: | 21 Mar 2023 08:36 |
Publisher: | Halem |
Series Name: | Methoden und Forschungslogik der Kommunikationswissenschaft |
Number: | 4 |
ISSN: | 1863-4966 |
ISBN: | 978-3-931606-88-6 |
OA Status: | Closed |
Related URLs: | http://www.halem-verlag.de/2011/zahlen-oder-verstehen/ |
Users (please log in): Suggest update or correction for this item
For submitters/editors: Edit metadata