Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

"Besonderer Förderbedarf" aus methodologischer Sicht


Widmer-Wolf, P (2008). "Besonderer Förderbedarf" aus methodologischer Sicht. In: Schley, W. Systemische Sonderpädagogik: empirische Beiträge und reflexiv-kritische Perspektiven. Bern: Haupt, 59-93.

Statistics

Altmetrics

Downloads

413 downloads since deposited on 06 Jan 2009
11 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not_refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2008
Deposited On:06 Jan 2009 11:56
Last Modified:24 Jun 2022 12:13
Publisher:Haupt
Series Name:Profile - Theorie und Praxis der Sonderpädagogik
Number:1
ISBN:978-3-258-07154-1
OA Status:Green
Related URLs:https://www.zora.uzh.ch/5417/