Criblez, L; Huber, C (2011). Bildungsstandards und Kompetenzorientierung: Möglichkeiten und Grenzen neuer Steuerungskonzepte für Schule und Unterricht. In: Kiel, E; Zierer, K. Unterrichtsgestaltung als Gegenstand der Wissenschaft. Baltmannsweiler: Schneider Verlag Hohengehren, 15-30.
Additional indexing
Item Type: | Book Section, not_refereed, original work |
---|---|
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Institute of Education |
Dewey Decimal Classification: | 370 Education |
Language: | German |
Date: | 2011 |
Deposited On: | 13 Jan 2012 09:51 |
Last Modified: | 15 Apr 2021 14:15 |
Publisher: | Schneider Verlag Hohengehren |
Series Name: | Basiswissen Unterrichtsgestaltung |
Number: | 2 |
ISBN: | 978-3-8340-0892-3 |
OA Status: | Closed |
Official URL: | http://www.paedagogik.de/index.php?m=wd&wid=2146 |
Related URLs: | http://www.paedagogik.de/index.php?f=index (Publisher) |
Users (please log in): Suggest update or correction for this item
For submitters/editors: Edit metadata