Magyar-Haas, V; Diehm, I (2011). (Sprachliche) Bildung und Befähigung: Reichweite und Leistungsfähigkeit des Capability Approach für die Pädagogik der Frühen Kindheit. In: Ludwig, L; Luckas, H; Hamburger, F; Aufenanger, S. Bildung in der Demokratie II: Tendenzen – Diskurse – Praktiken. Opladen: Verlag Barbara Budrich, 217-228.
Additional indexing
Item Type: | Book Section, refereed, original work |
---|---|
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Institute of Education |
Dewey Decimal Classification: | 370 Education |
Language: | German |
Date: | 2011 |
Deposited On: | 17 Jan 2012 10:04 |
Last Modified: | 15 Apr 2021 14:15 |
Publisher: | Verlag Barbara Budrich |
Series Name: | Schriftenreihe der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft (DGfE) |
ISBN: | 978-3-86649-373-5 |
OA Status: | Closed |
Related URLs: | http://www.budrich-verlag.de/ (Publisher) |
Users (please log in): Suggest update or correction for this item
For submitters/editors: Edit metadata