Schmid, H; Fäh, B; Bodenmann, Guy; Schönenberger, M; Lattmann, U P; Cina, A; Kern-Scheffeldt, W; Anliker, S (2008). Eltern und Schule stärken Kinder (ESSKI): ein Mehrebenenansatz zur Förderung der sozialen Kompetenz und gesunden Verhaltens. In: Malti, T; Perren, S. Soziale Kompetenz bei Kindern und Jugendlichen: Entwicklungsprozesse und Förderungsmöglichkeiten. Stuttgart: Kohlhammer, 197-213.
Additional indexing
Item Type: | Book Section, refereed, original work |
---|---|
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Institute of Psychology |
Dewey Decimal Classification: | 150 Psychology |
Language: | German |
Date: | 2008 |
Deposited On: | 17 Dec 2008 14:24 |
Last Modified: | 15 Apr 2021 13:56 |
Publisher: | Kohlhammer |
ISBN: | 978-3-17-019847-0 |
OA Status: | Closed |
Official URL: | http://mobil.kohlhammer.de/index.php?IdProduct=9087&PHPSESSIONID=s1k7ppu4dr0aek6fjc8v90h82ki42is7 |
Users (please log in): Suggest update or correction for this item
For submitters/editors: Edit metadata