Navigation auf zora.uzh.ch

Search

ZORA (Zurich Open Repository and Archive)

Die Bedeutung von Kompetenzen im Vorschulalter für den Schuleintritt

Kriesi, I; Bayard, S; Buchmann, M (2012). Die Bedeutung von Kompetenzen im Vorschulalter für den Schuleintritt. In: Bermann, M M; Hupka-Brunner, S; Meyer, T; Samuel, R. Bildung – Arbeit – Erwachsenwerden : ein interdisziplinärer Blick auf die Transition im Jugend und jungen Erwachsenenalter. Wiesbaden: VS Verlag, 160-180.

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Sociology
06 Faculty of Arts > Jacobs Center for Productive Youth Development
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences, sociology & anthropology
370 Education
Language:German
Date:2012
Deposited On:04 Jan 2013 08:17
Last Modified:23 Jan 2022 23:00
Publisher:VS Verlag
ISBN:978-3-531-19071-6
OA Status:Closed
Publisher DOI:https://doi.org/10.1007/978-3-531-19071-6
Full text not available from this repository.

Metadata Export

Statistics

Citations

Dimensions.ai Metrics

Altmetrics

Authors, Affiliations, Collaborations

Similar Publications