Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Ist Wahrheit im Religionsunterricht sinnvollerweise kommunizierbar?: Didaktische Reflexionen in interreligiöser Perspektive


Schlag, Thomas (2012). Ist Wahrheit im Religionsunterricht sinnvollerweise kommunizierbar?: Didaktische Reflexionen in interreligiöser Perspektive. Zeitschrift für Pädagogik und Theologie, 64(1):46-55.

Statistics

Downloads

5 downloads since deposited on 14 Jan 2013
5 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, not_refereed, original work
Communities & Collections:01 Faculty of Theology > Institute of Theology
Dewey Decimal Classification:230 Christianity & Christian theology
Language:German
Date:2012
Deposited On:14 Jan 2013 09:52
Last Modified:21 Jun 2018 08:49
Publisher:De Gruyter
ISSN:1437-7160
OA Status:Green
Free access at:Official URL. An embargo period may apply.
Official URL:https://www.degruyter.com/downloadpdf/j/zpt.2012.64.issue-1/zpt-2012-0106/zpt-2012-0106.pdf

Download

Download PDF  'Ist Wahrheit im Religionsunterricht sinnvollerweise kommunizierbar?: Didaktische Reflexionen in interreligiöser Perspektive'.
Preview
Content: Published Version
Filetype: PDF
Size: 129kB