Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Forschungsfragen und theoretisches Rahmenmodell


Maag Merki, Katharina (2012). Forschungsfragen und theoretisches Rahmenmodell. In: Maag Merki, Katharina. Zentralabitur : die längsschnittliche Analyse der Wirkungen der Einführung zentraler Abiturprüfungen in Deutschland. Wiesbaden: Springer VS, 11-25.

Statistics

Citations

Dimensions.ai Metrics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not_refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2012
Deposited On:06 Jan 2013 18:08
Last Modified:23 Jan 2022 23:19
Publisher:Springer VS
ISBN:978-3-531-17782-3
OA Status:Closed
Free access at:Related URL. An embargo period may apply.
Publisher DOI:https://doi.org/10.1007/978-3-531-94023-6_1
Related URLs:http://www.springer.com (Publisher)
Full text not available from this repository.