Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Selbstreguliertes Lernen der Schülerinnen und Schüler in der Vorbereitung auf das Abitur


Maag Merki, Katharina; Holmeier, Monika (2012). Selbstreguliertes Lernen der Schülerinnen und Schüler in der Vorbereitung auf das Abitur. In: Maag Merki, Katharina. Zentralabitur : die längsschnittliche Analyse der Wirkungen der Einführung zentraler Abiturprüfungen in Deutschland. Wiesbaden: Springer VS, 325-352.

Statistics

Citations

Dimensions.ai Metrics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not_refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2012
Deposited On:06 Jan 2013 19:06
Last Modified:15 Apr 2021 14:21
Publisher:Springer VS
ISBN:978-3-531-17782-3
OA Status:Closed
Free access at:Related URL. An embargo period may apply.
Publisher DOI:https://doi.org/10.1007/978-3-531-94023-6_13
Related URLs:http://www.springer.com (Publisher)

Download

Full text not available from this repository.
View at publisher

Get full-text in a library