Die Bedeutung von familiären und aussenfamiliären Sozialisierungsbedingungen für die emotionale Kompetenz von Kindern
Zimmerli, Joëlle (2005). Die Bedeutung von familiären und aussenfamiliären Sozialisierungsbedingungen für die emotionale Kompetenz von Kindern. Zürich: Universität Zürich, Pädagogisches Institut.
Additional indexing
Item Type: | Published Research Report |
---|---|
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Institute of Education
06 Faculty of Arts > Institute of Sociology |
Dewey Decimal Classification: | 370 Education |
Language: | German |
Date: | 2005 |
Deposited On: | 16 Jan 2013 07:53 |
Last Modified: | 25 Nov 2021 15:56 |
Publisher: | Universität Zürich, Pädagogisches Institut |
Series Name: | z-proso |
Number of Pages: | 123 |
OA Status: | Green |
Official URL: | https://protos.ethz.ch/zproso/research/pub/abl/2005_Zimmerli_Emotionale_Kompetenz.pdf |