Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Die Bedeutung von familiären und aussenfamiliären Sozialisierungsbedingungen für die emotionale Kompetenz von Kindern


Zimmerli, Joëlle (2005). Die Bedeutung von familiären und aussenfamiliären Sozialisierungsbedingungen für die emotionale Kompetenz von Kindern. Zürich: Universität Zürich, Pädagogisches Institut.

Statistics

Downloads

195 downloads since deposited on 16 Jan 2013
49 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Published Research Report
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2005
Deposited On:16 Jan 2013 07:53
Last Modified:30 Jul 2020 07:09
Publisher:Universität Zürich, Pädagogisches Institut
Series Name:z-proso
Number of Pages:123
OA Status:Green
Official URL:https://protos.ethz.ch/zproso/research/pub/abl/2005_Zimmerli_Emotionale_Kompetenz.pdf

Download

Green Open Access

Download PDF  'Die Bedeutung von familiären und aussenfamiliären Sozialisierungsbedingungen für die emotionale Kompetenz von Kindern'.
Preview
Content: Published Version
Filetype: PDF
Size: 1MB