Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Förderung von Lerngelegenheiten in Praktika zum Mathematikunterricht durch die Vermittlung von Kernelementen des fachspezifischen Unterrichtscoachings


Staub, Fritz; Waldis, Monika; Futter, Kathrin; Schatzmann, S (2012). Förderung von Lerngelegenheiten in Praktika zum Mathematikunterricht durch die Vermittlung von Kernelementen des fachspezifischen Unterrichtscoachings. In: Hascher, T; Neuweg, G H. Forschung zur (Wirksamkeit der) LehrerInnenbildung. Wien: LIT-Verlag, 181-193.

Statistics

Altmetrics

Downloads

3 downloads since deposited on 27 Jan 2013
0 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2012
Deposited On:27 Jan 2013 08:53
Last Modified:30 Jul 2020 07:25
Publisher:LIT-Verlag
ISBN:978-3-643-50400-5
OA Status:Closed
Official URL:http://www.lit-verlag.ch/isbn/3-643-50400-5
Related URLs:http://www.lit-verlag.de (Publisher)