Pauli, C (2012). Merkmale guter Unterrichtsqualität im mathematisch-naturwissenschaftlichen Unterricht aus der Perspektive von Lernenden und Lehrpersonen. In: Lazarides, R; Ittel, A. Differenzierung im mathematisch-naturwissenschaftlichen Unterricht. Implikationen für Theorie und Praxis. Bad Heilbrunn: Klinkhardt, 13-34.
Additional indexing
Item Type: | Book Section, refereed, original work |
---|---|
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Institute of Education |
Dewey Decimal Classification: | 370 Education |
Language: | German |
Date: | 2012 |
Deposited On: | 19 Feb 2013 09:54 |
Last Modified: | 30 Jul 2020 07:57 |
Publisher: | Klinkhardt |
ISBN: | 978-3-7815-1845-2 |
OA Status: | Closed |
Official URL: | http://www.klinkhardt.de/verlagsprogramm/1845.html |
Related URLs: | http://www.klinkhardt.de/ (Publisher) |
Users (please log in): Suggest update or correction for this item
For submitters/editors: Edit metadata
Download
Full text not available from this repository.
Get full-text in a library
- Google Plus