Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Werbeträgereigenschaften als Basis der Werbefinanzierung verschiedener Medien. Analyse des branchenspezifischen Werbeverhaltens in Deutschland von 1991 bis 2010


Mellmann, Ulrike. Werbeträgereigenschaften als Basis der Werbefinanzierung verschiedener Medien. Analyse des branchenspezifischen Werbeverhaltens in Deutschland von 1991 bis 2010. 2012, University of Zurich, Faculty of Arts.

Statistics

Downloads

669 downloads since deposited on 25 Mar 2013
186 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Dissertation (monographical)
Referees:Siegert G, Seufert W
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Department of Communication and Media Research
UZH Dissertations
Dewey Decimal Classification:070 News media, journalism & publishing
Language:German
Date:2012
Deposited On:25 Mar 2013 15:19
Last Modified:21 Mar 2023 08:35
OA Status:Green
Related URLs:http://www.ikmz.uzh.ch/Abteilungen/Medienoekonomie/Forschung/Entwicklung.html
  • Content: Published Version
  • Language: German