Abstract
Die Qualität des Kinderfernsehens in der Schweiz wird mit einem Mehrmethodendesign multiperspektivisch analysiert, und zwar mittels einer Programmanalyse, aber auch aufgrund einer Befragung von Kindern sowie von Experteninterviews.
Signer Widmer, Sara. Qualität imKinderfernsehen. Beurteilung der Programmqualität am Beispiel des Schweizer Kinderfernsehens. 2013, University of Zurich, Faculty of Arts.
Die Qualität des Kinderfernsehens in der Schweiz wird mit einem Mehrmethodendesign multiperspektivisch analysiert, und zwar mittels einer Programmanalyse, aber auch aufgrund einer Befragung von Kindern sowie von Experteninterviews.
Die Qualität des Kinderfernsehens in der Schweiz wird mit einem Mehrmethodendesign multiperspektivisch analysiert, und zwar mittels einer Programmanalyse, aber auch aufgrund einer Befragung von Kindern sowie von Experteninterviews.
Item Type: | Dissertation (monographical) |
---|---|
Referees: | Bonfadelli Heinz, Neumann-Braun Klaus |
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Department of Communication and Media Research
UZH Dissertations |
Dewey Decimal Classification: | 070 News media, journalism & publishing |
Language: | German |
Date: | 2013 |
Deposited On: | 04 Apr 2013 16:33 |
Last Modified: | 21 Mar 2023 08:35 |
Number of Pages: | 402 |
ISBN: | 978-3-531-18753-2 |
OA Status: | Closed |
TrendTerms displays relevant terms of the abstract of this publication and related documents on a map. The terms and their relations were extracted from ZORA using word statistics. Their timelines are taken from ZORA as well. The bubble size of a term is proportional to the number of documents where the term occurs. Red, orange, yellow and green colors are used for terms that occur in the current document; red indicates high interlinkedness of a term with other terms, orange, yellow and green decreasing interlinkedness. Blue is used for terms that have a relation with the terms in this document, but occur in other documents.
You can navigate and zoom the map. Mouse-hovering a term displays its timeline, clicking it yields the associated documents.