Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Der Einfluss von Wettbewerb und Marktverhalten auf die Medienperformanz


Russi, Loris (2013). Der Einfluss von Wettbewerb und Marktverhalten auf die Medienperformanz. In: Puppis, Manuel; Künzler, Matthias; Jarren, Otfried. Media structures and media performance = Medienstrukturen und Medienperformanz. Wien: ÖAW, 123-156.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not_refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Department of Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:2013
Deposited On:20 Jun 2013 12:20
Last Modified:16 Feb 2018 17:49
Publisher:ÖAW
Number:4
ISBN:978-3-7001-7363-2
OA Status:Closed
Related URLs:http://opac.nebis.ch/F/?local_base=NEBIS&CON_LNG=GER&func=find-b&find_code=SYS&request=007634891

Download

Full text not available from this repository.
Get full-text in a library