Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Metaberichterstattung. Medienselbstthematisierung und Publicity-Thematisierung in amerikanischen, britischen und deutschen Wahlkämpfen


Esser, Frank (2008). Metaberichterstattung. Medienselbstthematisierung und Publicity-Thematisierung in amerikanischen, britischen und deutschen Wahlkämpfen. In: Melischek, G; Seethaler, J; Wilke, J. Medien & Kommunikationsforschung im Vergleich. Grundlagen, Gegenstandsbereiche, Verfahrensweisen. Wiesbaden: VS Verlag, 121-156.

Statistics

Altmetrics

Downloads

155 downloads since deposited on 29 Dec 2008
28 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Other titles:Metacoverage. Media self-coverage and publicity coverage in American, British and German election campaigns
Item Type:Book Section, not_refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Department of Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:2008
Deposited On:29 Dec 2008 11:01
Last Modified:15 Apr 2021 13:56
Publisher:VS Verlag
ISBN:978-3-531-15482-4
OA Status:Green

Download

Green Open Access

Download PDF  'Metaberichterstattung. Medienselbstthematisierung und Publicity-Thematisierung in amerikanischen, britischen und deutschen Wahlkämpfen'.
Preview
Filetype: PDF
Size: 250kB
Get full-text in a library