Navigation auf zora.uzh.ch

Search ZORA

ZORA (Zurich Open Repository and Archive)

Werbung und Alkoholkonsum - Wissenschaftliche Grundlagen und Konsequenzen für politische Massnahmen

Rehm, Jürgen (2004). Werbung und Alkoholkonsum - Wissenschaftliche Grundlagen und Konsequenzen für politische Massnahmen. Zürich: Schweizer Institut für Sucht- und Gesundheitsforschung ISGF.

Additional indexing

Item Type:Published Research Report
Communities & Collections:04 Faculty of Medicine > Swiss Research Institute for Public Health and Addiction
Dewey Decimal Classification:610 Medicine & health
Language:German
Date:2004
Deposited On:20 Mar 2014 08:16
Last Modified:27 Nov 2020 07:21
Publisher:Schweizer Institut für Sucht- und Gesundheitsforschung ISGF
Number of Pages:23
OA Status:Green
Official URL:http://www.isgf.ch/forschungsberichte
Other Identification Number:176
Download PDF  'Werbung und Alkoholkonsum - Wissenschaftliche Grundlagen und Konsequenzen für politische Massnahmen'.
Preview
  • Content: Published Version

Metadata Export

Statistics

Downloads

880 downloads since deposited on 20 Mar 2014
126 downloads since 12 months
Detailed statistics

Authors, Affiliations, Collaborations

Similar Publications