Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Der Entwicklungsübergang vom intuitiven additiven zum multiplikativen Verständnis: zur Rolle der expliziten numerischen Fähigkeiten


Schär, Patricia. Der Entwicklungsübergang vom intuitiven additiven zum multiplikativen Verständnis: zur Rolle der expliziten numerischen Fähigkeiten. 2013, University of Zurich, Faculty of Arts.

Statistics

Downloads

462 downloads since deposited on 03 Mar 2014
83 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Dissertation
Referees:Wilkening Friedrich, Moser Opitz Elisabeth
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Psychology
Dewey Decimal Classification:150 Psychology
Language:German
Date:2013
Deposited On:03 Mar 2014 16:31
Last Modified:17 Feb 2018 13:10
Number of Pages:134
OA Status:Green
Related URLs:https://www.recherche-portal.ch/zbz/action/display.do?fn=display&vid=ZAD&doc=ebi01_prod010046346 (Library Catalogue)

Download