Navigation auf zora.uzh.ch

Search ZORA

ZORA (Zurich Open Repository and Archive)

Wie implementiert man einen religionskundlichen Unterricht? Analysen und Entwicklungen

Frank, Katharina (2013). Wie implementiert man einen religionskundlichen Unterricht? Analysen und Entwicklungen. In: Institut für Religionswissenschaft und Religionspädagogik. Religionspädagogik zwischen religionswissenschaftlichen Ansprüchen und pädagogischen Erwartungen. Universität Bremen: Universität Bremen, 61-103.

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:01 Faculty of Theology and the Study of Religion > Institute of Religious Studies
Dewey Decimal Classification:200 Religion
Uncontrolled Keywords:Schulischer Religionsunterricht, Religionskundedidaktik
Language:German
Date:2013
Deposited On:19 Mar 2014 08:31
Last Modified:27 Nov 2020 07:21
Publisher:Universität Bremen
Series Name:Veröffentlichungen des Instituts für Religionswissenschaft und Religionspädagogik (VIRR)
OA Status:Green
Free access at:Official URL. An embargo period may apply.
Official URL:http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:gbv:46-00103350-11
Download PDF  'Wie implementiert man einen religionskundlichen Unterricht? Analysen und Entwicklungen'.
Preview
  • Content: Published Version
  • Licence: Creative Commons: Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported (CC BY-NC-ND 3.0)

Metadata Export

Statistics

Downloads

110 downloads since deposited on 19 Mar 2014
16 downloads since 12 months
Detailed statistics

Authors, Affiliations, Collaborations

Similar Publications