Frank, Katharina (2013). Wie implementiert man einen religionskundlichen Unterricht? Analysen und Entwicklungen. In: Institut für Religionswissenschaft und Religionspädagogik. Religionspädagogik zwischen religionswissenschaftlichen Ansprüchen und pädagogischen Erwartungen. Universität Bremen: Universität Bremen, 61-103.
Statistics
Citations
Downloads
Additional indexing
Item Type: | Book Section, refereed, original work |
---|---|
Communities & Collections: | 01 Faculty of Theology > Institute of Religious Studies |
Dewey Decimal Classification: | 200 Religion |
Uncontrolled Keywords: | Schulischer Religionsunterricht, Religionskundedidaktik |
Language: | German |
Date: | 2013 |
Deposited On: | 19 Mar 2014 08:31 |
Last Modified: | 27 Nov 2020 07:21 |
Publisher: | Universität Bremen |
Series Name: | Veröffentlichungen des Instituts für Religionswissenschaft und Religionspädagogik (VIRR) |
OA Status: | Green |
Free access at: | Official URL. An embargo period may apply. |
Official URL: | http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:gbv:46-00103350-11 |
Users (please log in): Suggest update or correction for this item
For submitters/editors: Edit metadata
Permanent URL: https://doi.org/10.5167/uzh-94192
Download
Authors, Affiliations, Collaborations
