Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Einmal ‚Star’ und zurück: Der Einfluss der Medien auf den Produktlebenszyklus von Prominenz


Fröhlich, Kerstin; Johansson, Helena; Siegert, Gabriele (2007). Einmal ‚Star’ und zurück: Der Einfluss der Medien auf den Produktlebenszyklus von Prominenz. In: Schierl, Thomas. Prominenz in den Medien: Zur Genese und Verwertung von Prominenten in Sport, Wirtschaft und Kultur. Köln: Herbert von Halem Verlag, 142-163.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not_refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Department of Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:2007
Deposited On:10 Jun 2014 15:02
Last Modified:18 Feb 2018 13:13
Publisher:Herbert von Halem Verlag
ISBN:978-3938258-61-3
OA Status:Closed

Download

Full text not available from this repository.
Get full-text in a library