Fröhlich, Kerstin; Johansson, Helena; Siegert, Gabriele (2007). Einmal ‚Star’ und zurück: Der Einfluss der Medien auf den Produktlebenszyklus von Prominenz. In: Schierl, Thomas. Prominenz in den Medien: Zur Genese und Verwertung von Prominenten in Sport, Wirtschaft und Kultur. Köln: Herbert von Halem Verlag, 142-163.
Additional indexing
Item Type: | Book Section, not_refereed, original work |
---|---|
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Department of Communication and Media Research |
Dewey Decimal Classification: | 700 Arts |
Language: | German |
Date: | 2007 |
Deposited On: | 10 Jun 2014 15:02 |
Last Modified: | 30 Jul 2020 13:45 |
Publisher: | Herbert von Halem Verlag |
ISBN: | 978-3938258-61-3 |
OA Status: | Closed |
Users (please log in): Suggest update or correction for this item
For submitters/editors: Edit metadata
Download
Full text not available from this repository.
Get full-text in a library
- Google Plus