Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 19.

Boehler, Natalie (2016). Made in Thailand: the rural idyll and the motif of thainess in monrak transistor. In: Buchloh, Stephan. Megacities und Film: Südostasien auf der Leinwand. Ludwigsburg: s.n., Epub ahead of print.

Boehler, Natalie (2014). Haunted Time, Still Photography and Cinema as Memory: The Dream Sequence in Uncle Boonmee Who Can Recall His Past Lives. Journal of Modern Literature in Chinese, 12.1:s.n..

Boehler, Natalie (2014). Enge und Nähe: Ilo Ilo von Anthony Chen. Filmbulletin: Zeitschrift für Film und Kino, (4):26-27.

Boehler, Natalie (2013). De-locating "Independence": The discourse on Southeast Asian independent cinema and its trajectories. Cinema & Cie, XIII(20):41-53.

Boehler, Natalie (2013). Thailand: Ein filmisches Selbstportrait. Südostasien, 2013(4):27-29.

Boehler, Natalie (2013). Jane Campion: Konfliktzonen zwischen Herz und Verstand. Filmpodium, (Mai/Juni):15-17.

Boehler, Natalie (2013). Review of: Amresh Sinha, Terence McSweeney (Hg.): Millenial Cinema. Memory in Global Film. MedienWissenschaft Rezensionen, (1):94-95.

Boehler, Natalie (2013). Review of: Cassis Kilian: Schwarz besetzt. Postkoloniale Planspiele im afrikanischen Film. MedienWissenschaft Rezensionen, (3):342-345.

Boehler, Natalie (2012). Die Natur in der Hauptrolle: Hanezu. Filmbulletin: Zeitschrift für Film und Kino, (5):14-15.

Boehler, Natalie (2012). Fiction, Interrupted: Discontinuous Illusion and Regional Performance Traditions in Contemporary Thai Independent Film. In: Baumgärtel, Tilman. Southeast Asian Independent Cinema. Hongkong: Hong Kong University Press, 59-67.

Boehler, Natalie (2012). Parabel auf die Globalisierung: UFO in Her Eyes. Filmbulletin: Zeitschrift für Film und Kino, (4):33-34.

Boehler, Natalie (2012). Rezension : Cinema Indochina by Beate Weghofer. Medienwissenschaft: Rezensionen, Reviews, (3):371.

Boehler, Natalie (2011). Contemporary Thai film and its roots in Thai cultural traditions. In: Pachee, Y. Language, Literature and Culture in ASEAN: Unity in Diversity. Bangkok: Chulalongkorn University Printing House, 202-213.

Boehler, Natalie (2011). Geist in der Maschine. Apichatpong Weerasethakuls uncle Boonmee who can recall his past lives. Filmbulletin: Zeitschrift für Film und Kino, 53(313):33-39.

Boehler, Natalie (2011). Performing Ethnicity: The Video Artist Shyaporn Theerakulstit. Asiatische Studien / Études Asiatiques, 65(4):983-997.

Boehler, Natalie (2011). The Jungle as Borderzone: The Aesthetics of Nature in the Work of Apichatpong Weerasethakul. Austrian Journal of Southeast Asian Studies, 4(2):290-304.

Boehler, Natalie; Komori, Miya (2010). Review of: Polyglot Cinema by Verena Berger und Miya Komori. In: Berger, Verena. Beiträge zur europäischen Theater-, Film- und Medienwissenschaft. Berlin: LIT Verlag, 340-341.

Boehler, Natalie; Müller, Simone (2010). Ôshima Nagisas Film Kôshikei (Tod durch Erhängen, 1968) und seine Bezüge zu Jean-Paul Sartres Existenzphilosophie. In: Adachi-Rabe, K; Becker, A; Mundhenke, F. Japan - Europa: Wechselwirkungen zwischen den Kulturen im Film und den darstellenden Künsten. Darmstadt: Büchner-Verlag, 35-54.

Cinema: Schön. Edited by: Boehler, Natalie; Brunner, Philipp; Gertiser, Anita; Grob, Veronika; Jancsó, Nathalie; Müller, René; Ruffo, Nicola; Smid, Tereza; Walser, Sandra (2008). Marburg: Schüren.

This list was generated on Wed Oct 17 17:54:07 2018 CEST.