Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 8.

Liptay, Fabienne (2018). Turkey Cinemascope – Nuri Bilge Ceylans Kino der Distanzen. In: Dogramaci, Burcu; Smolińska, Marta. Re-Orientierung : Kontexte zeitgenössischer Kunst in der Türkei und unterwegs. Berlin: Kulturverlag Kadmos, 35-51.

Liptay, Fabienne (2017). Filmgeschichte in Flammen : Manifeste für ein Museum des Films. In: Dogramaci, Burcu; Schneider, Katja. Clear the Air : Künstlermanifeste seit den 1960er Jahren. Bielefeld: transcript, 289-307.

Immersion in the Visual Arts and Media. Edited by: Liptay, Fabienne; Dogramaci, Burcu (2015). Amsterdam/New York: Rodopi/Brill.

Liptay, Fabienne; Dogramaci, Burcu (2015). Introduction to: Immersion in the Visual Arts and Media. In: Liptay, Fabienne; Dogramaci, Burcu. Immersion in the Visual Arts and Media. Amsterdam/New York: Brill - Rodopi, 1-17.

Liptay, Fabienne (2015). Neither Here or There. The Paradoxes of Immersion. In: Liptay, Fabienne; Dogramaci, Burcu. Immersion in the Visual Arts and Media. Amsterdam/New York: Brill - Rodopi, 87-108.

Kunsttopografien globaler Migration: Orte, Räume und institutionelle Kontexte transitorischer Kunsterfahrung. Edited by: Minta, Anna; Dogramaci, Burcu; Mersmann, Birgit; Schieren, Mona (2015). Marburg: Jonas Verlag.

Weddigen, Tristan; Levy, Evonne (2015). The global reception of Wölfflin’s Principles. In: Burioni, Matteo; Dogramaci, Burcu; Pfisterer, Ulrich. Kunstgeschichten 1915. 100 Jahre Heinrich Wölfflin: Kunstgeschichtliche Grundbegriffe. Passau: Dietmar Klinger Verlag, 428-437.

Frietsch, Elke (2013). Raster des Films. Dekonstruktionen von Körper- und Landesgrenzen in dem Spielfilm „The Bubble“ von Eytan Fox (ISR 2006). In: Dogramaci, Burcu. Migration und künstlerische Produktion. Bielefeld: Transcript, 179-196.

This list was generated on Fri Apr 19 15:44:21 2019 CEST.