Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 18.

Friemel, Thomas N; Frey, Tobias (2018). Evidenzbasierte Kommunikationskampagnen: Organisationsstrukturen und Prozesse. In: Stehr, Paula; Heinemeier, Dorothee; Rossmann, Constanze. Evidenzbasierte | evidenzinformierte Gesundheitskommunikation. Baden-Baden: Nomos, 87-98.

Fretwurst, Benjamin; Friemel, Thomas N; Bonfadelli, Heinz; murri, Céline (2018). Nutzung und Bewertung der Schweizer Radio- und TV-Programme 2017: Schlussbericht. Zürich: IaKom.

Hepp, Andreas; Breiter, Andreas; Friemel, Thomas N (2018). Digital Traces in Context. International Journal of Communication, 12:439-449.

Friemel, Thomas N; Frey, Tobias (2018). Kommunikationskampagnen zur Gesundheitsförderung und Prävention. In: Rossmann, Constanze; Hastall, Matthias R. Handbuch Gesundheitskommunikation. Wiesbaden: Springer, Epub ahead of print.

Friemel, Thomas N; Bixler, Matthias (2017). Networked Media Collectivities. The Use of Media for the Communicative Construction of Collectivities Among Adolescents. In: Hepp, Andreas; Breiter, Andreas; Hasebrink, Uwe. Communicative Figurations : Transforming Communications in Times of Deep Mediatization. Cham: Springer, 173-202.

Bonfadelli, Heinz; Friemel, Thomas N (2017). Medienwirkungsforschung. Konstanz: UVK.

Bixler, Matthias; Friemel, Thomas N (2017). The 12th Player Online : Second Screen Usage and Social TV Behavior during the 2014 FIFA Word Cup. In: Ihle, Holger; Meyen, Michael; Mittag, Jürgen; Nieland, Jörg-Uwe. Globales Mega-Event und nationaler Konfliktherd : die Fußball-WM 2014. Wiesbaden: Springer VS, 241-253.

Friemel, Thomas N; Bonfadelli, Heinz (2016). Road safety communication campaigns: Theoretical foundations, validity, and empirical case studies. Accident Analysis & Prevention, 97:289-291.

Bonfadelli, Heinz; Friemel, Thomas N (2014). Medienwirkungsforschung. Konstanz: Verlag UVK.

Friemel, Thomas N; Bonfadelli, Heinz (2013). Evaluation von Verkehrssicher­heits­kampagnen : Evaluationsmanual für Kampagnen des Fonds für Verkehrssicherheit. Zürich: Universität Zürich.

Friemel, Thomas N; Bonfadelli, Heinz (2013). Nehmen Sie sich Zeit und nicht das Leben. Schluss­­bericht zur FVS Geschwindigkeitskampagne 2009-2012. Zürich: Universität Zürich.

Ruggieri, Sabrina; Friemel, Thomas N; Sticca, Fabio; Perren, Sonja; Alsaker, Françoise (2013). Selection and influence effects in defending a victim of bullying. The moderating effects of school context. Procedia - Social And Behavioral Sciences, 79:117-126.

Bonfadelli, Heinz; Friemel, Thomas N (2012). The Role of Knowledge. In: Kriesi, Hanspeter. Political communication in direct democratic campaigns : enlightening or manipulating? Houndsmille: Palmgrave McMillan, 168-187.

Wirth, Werner; Matthes, J; Schemer, C; Wettstein, M; Friemel, Thomas N; Hänggli, R; Siegert, G (2010). Agenda building and setting in a referendum campaign: Investigating the flow of arguments among campaigners, the media, and the public. Journalism and Mass Communication Quarterly, 87(2):328-345.

Friemel, Thomas N. Mediennutzung im sozialen Kontext : soziale Netzwerkanalyse der Funktionen und Effekte interpersonaler Kommunikation über massenmediale Inhalte. 2010, University of Zurich, Faculty of Arts.

Wirth, Werner; Matthes, J; Schemer, C; Wettstein, M; Friemel, Thomas N; Hänggli, R; Siegert, G (2008). Agenda Building and Setting in a Referendum Campaign. Investigating the Flow of Arguments Among Campaigners, the Media, and the Public. NCCR Democracy Working Paper 24, University of Zurich.

Friemel, Thomas N (2008). Hierarchical Structures in Digraphs - Measurement and Interpretation. In: Serdült, Uwe; Täube, Volker G. Applications of Social Network Analysis ASNA 2005; Conference contributions, Zurich, October 20-21, 2005. Berlin: wvb, 341-356.

Bonfadelli, Heinz; Friemel, Thomas N (2006). Kommunikationskampagnen im Gesundheitsbereich. Grundlagen und Anwendungen. Konstanz: UVK Verlag.

This list was generated on Sun Aug 18 05:26:49 2019 CEST.