Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 3.

Engert, A; Haverkamp, H; Kobe, C; Markova, J; Renner, C; Ho, A; Zijlstra, J; Král, Z; Fuchs, M; Hallek, M; Kanz, L; Döhner, H; Dörken, B; Engel, N; Topp, M; Klutmann, S; Amthauer, H; Bockisch, A; Kluge, R; Kratochwil, C; Schober, O; Greil, R; Andreesen, R; Kneba, M; Pfreundschuh, M; Stein, H; Eich, H T; Müller, R P; Dietlein, M; Borchmann, P; Diehl, V (2012). Reduced-intensity chemotherapy and PET-guided radiotherapy in patients with advanced stage Hodgkin's lymphoma (HD15 trial): a randomised, open-label, phase 3 non-inferiority trial. Lancet, 379(9828):1791-1799.

Staub, Fritz C (2006). Allgemeine Didaktik und Lernpsychologie: Zur Dynamisierung eines schwierigen Verhältnisses. In: Baer, M; Fuchs, M; Füglister, P; Reusser, Kurt; Wyss, H. Didaktik auf psychologischer Grundlage. Von Hans Aeblis kognitionspsychologischer Didaktik zur modernen Lehr- und Lernforschung. Bern: h.e.p Verlag, 169-179.

Chipot, M (1993). Energy approximation. In: Alber, H D; Fuchs, M. Workshop on the Mathematical Theory of Nonlinear and Inelastic Material Behaviour (Darmstadt, 1992). Bonn: Universität Bonn, 1-10.

This list was generated on Sun Sep 22 00:06:11 2019 CEST.