Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 5.

Strunk, V; Gerth, M (2011). Politische Kampagnenwerbung in der Zürcher Tagespresse. Studies in Communication Sciences, 11(2):51-83.

Gerth, M; Rademacher, P; Pühringer, K; Dahinden, U; Siegert, G (2009). Challenges to Political Campaigns in the Media: Commercialization, Framing, and Personalization. Studies in Communication Sciences, 9(1):149-170.

Gerth, M; Trappel, J (2008). Glücksritter, apokalyptische Plage oder kühle Rechner? Was von Finanzinvestoren im Mediengeschäft zu erwarten ist. Media Perspektiven, (10):532-543.

Gerth, M; Trappel, J (2008). Internationale Fallstudien. In: Schulz, W; Kaserer, C; Trappel, J. Finanzinvestoren im Medienbereich - Gutachten im Auftrag der Direktorenkonferenz der Landesmedienanstalten. Berlin: Vistas. Der Medienverlag, o.A.-o.A..

Gerth, M; Trappel, J (2008). Strategien von Medienunternehmen. In: Schulz, W; Kaserer, C; Trappel, J. Finanzinvestoren im Medienbereich - Gutachten im Auftrag der Direktorenkonferenz der Landesmedienanstalten. Berlin: Vistas. Der Medienverlag, o.A.-o.A..

This list was generated on Fri Feb 22 13:45:39 2019 CET.