Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 6.

Russi, Loris; Siegert, Gabriele; Gerth, Matthias; Krebs, Isabelle (2014). The relationship of competition and financial commitment revisited: A fuzzy set qualitative comparative analysis in European newspaper markets. Journal of Media Economics, 27(2):60-78.

Gerth, Matthias; Dahinden, Urs; Siegert, Gabriele (2012). Coverage of the campaigns in the media. In: Kriesi, Hanspeter. Political communication in direct democratic campaigns : enlightening or manipulating? Houndsmille: Palgrave Macmillan, 108-124.

Rademacher, Patrick; Gerth, Matthias; Siegert, Gabriele (2012). Media organizations in direct democratic campaigns. In: Kriesi, Hanspeter. Political communication in direct democratic campaigns : enlightening or manipulating? Houndsmille: Palgrave Macmillan, 93-107.

Gerth, Matthias; Siegert, Gabriele (2012). Pluralismus oder Populismus? Die politische Kampagnenberichterstattung in der Schweiz. In: Imhof, Kurt; Blum, Roger; Bonfadelli, Heinz; Jarren, Otfried. Stratifizierte und segmentierte Öffentlichkeit. Wiesbaden: Springer, 127-147.

Gerth, Matthias; Siegert, Gabriele (2011). Politische Berichterstattung in Schweizer Lokal- und Regionalmedien. Abschlussbericht zu Handen der Stiftung für wissenschaftliche Forschung an der Universität Zürich. Universität Zürich: Stiftung für wissenschaftliche Forschung an der Universität Zürich.

Gerth, Matthias; Trappel, Josef (2008). Internationaler Vergleich. In: Kaserer, C; Schulz, W; Trappel, J. Schriftenreihe der Landesmedienanstalten: Vol. 39. Finanzinvestoren im Medienbereich. Gutachten im Auftrag der Direktorenkonferenz der Landesmedienanstalten. Berlin: Vistas, 205-270.

This list was generated on Thu Jun 27 04:01:53 2019 CEST.