Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 6.

Guenther, Lars; Kessler, Sabrina Heike (2017). Epistemological dimensions on screen: The role of television presentations in changing conceptions about the nature of knowledge and knowing. Communications : European Journal of Communication Research, 42(4):481-501.

Kessler, Sabrina Heike; Guenther, Lars (2017). Eyes on the frame: Explaining people's online searching behavior in response to TV consumption. Internet Research, 27(2):303-320.

Reifegerste, Doreen; Kessler, Sabrina Heike; Guenther, Lars (2016). Bewegt durch Bilder? Der Einfluss von Aufmerksamkeit und Hintergrundmotiv. In: Camerini, Anne-Linda; Ludolph, Ramona; Rothenfluh, Fabia. Gesundheitskommunikation im Spannungsfeld zwischen Theorie und Praxis. Erfurt: Nomos, 131-141.

Kessler, Sabrina Heike; Guenther, Lars (2015). On- oder Off-Sprecher? Zur Glaubwürdigkeit verschiedener Evidenzquellen in TV-Wissenschaftsmagazinen. Studies in Communication - Media (SCM), 4(2):176-188.

Ruhrmann, Georg; Guenther, Lars; Kessler, Sabrina Heike; Milde, Jutta (2015). Frames of scientific evidence: How journalists represent the (un)certainty of molecular medicine in science television programs. Public Understanding of Science, 24(6):681-696.

Kessler, Sabrina Heike; Guenther, Lars; Ruhrmann, Georg (2014). Die Darstellung epistemologischer Dimensionen von evidenzbasiertem Wissen in TV-Wissenschaftsmagazinen: Ein Lehrstück für die Bildungsforschung. Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, 17(S4):119-139.

This list was generated on Fri Jul 19 14:48:12 2019 CEST.