Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 6.

Hepp, Andreas; Breiter, Andreas; Friemel, Thomas N (2018). Digital Traces in Context. International Journal of Communication, 12:439-449.

Friemel, Thomas N; Bixler, Matthias (2017). Networked Media Collectivities. The Use of Media for the Communicative Construction of Collectivities Among Adolescents. In: Hepp, Andreas; Breiter, Andreas; Hasebrink, Uwe. Communicative Figurations : Transforming Communications in Times of Deep Mediatization. Cham: Springer, 173-202.

Hepp, Andreas; Kleinen-von Königslöw, Katharina (2012). Politische Diskurskulturen in Europa : die Mehrfachsegmentierung europäischer Öffentlichkeit. Wiesbaden: Springer.

von Rimscha, M Bjørn; Siegert, Gabriele (2010). Unterhaltung jenseits des Klischees: Produzententypen und ihre Orientierungen. In: Hepp, Andreas; Höhn, Marco; Wimmer, Jeffrey. Medienkultur im Wandel. Konstanz: UVK, 403-418.

Imhof, Kurt (2008). Theorie der Öffentlichkeit als Theorie der Moderne. In: Winter, Carsten; Hepp, Andreas; Krotz, Friedrich. Theorien der Kommunikations- und Medienwissenschaft: Grundlegende Diskussionen, Forschungsfelder und Theorieentwicklungen. Wiesbaden: VS Verlag, 65-90.

Imhof, Kurt (2003). Öffentlichkeit und Identität. In: Hepp, Andreas. Medienidentitäten: Identität im Kontext von Globalisierung und Medienkultur. Köln: Herbert von Halem, 71-93.

This list was generated on Thu Oct 18 09:16:06 2018 CEST.