Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 7.

Just, N (2016). Medienkonzentration: Problemstellung und Regulierung. In: Krone, Jan; Pellegrini, Tassilo. Handbuch Medienökonomie. Wiesbaden: Springer, 1-15.

Just, N (2015). Buchbesprechung von: Dirk Arnold (2014): Medienregulierung in Europa. Vergleich der Medienregulierungsinstrumente und -formen der EU-Mitgliedstaaten vor dem Hintergrund technischer Konvergenz und Europäisierung. Baden-Baden: Nomos. Rezension. Medien & Kommunikationswissenschaft, 63(4):591-592.

Just, N (2015). Competition/Antitrust/Antimonopoly Law. In: Mansell, R; Ang, P H. The International Encyclopedia of Digital Communication and Society. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons, 1-14.

Just, N (2013). Buchbesprechung: Medien und Wandel. Institut für interdisziplinäre Medienforschung (Hrsg.). Publizistik, 58(1):106-107.

Puppis, M; Maggetti, M (2012). The accountability and legitimacy of regulatory agencies in the communication sector. In: Just, N; Puppis, M. Trends in Communication Policy Research. New Theories, Methods and Subjects. Bristol, UK: Intellect, 75-94.

Trends in communication policy research: New theories, methods & subjects. Edited by: Just, N; Puppis, M (2012). Bristol, UK: Intellect.

Just, N (2009). Measuring media concentration and diversity: new approaches and instruments in Europe and the USA. Media, Culture & Society:97-117.

This list was generated on Thu Dec 13 03:18:49 2018 CET.