Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 8.

Wirth, Werner; Sommer, Katharina; von Pape, Thilo; Karnowski, Veronika (2016). Success in online searches: Differences between evaluation and finding tasks. Journal of the Association for Information Science and Technology, 67(12):2897-2908.

Wirth, Werner; Ryffel, Fabian; von Pape, Thilo; Karnowski, Veronika (2013). The development of video game enjoyment in a role playing game. Cyberpsychology, Behavior, and Social Networking, 16(4):260-264.

Karnowski, Veronika; von Pape, Thilo (2009). Mobile TV im Alltag der Nutzer. Ergebnisse einer dreimonatigen Panalstudie. In: Krone, J. Fernsehen im Wandel. Mobile TV & IPTV in Deutschland und Österreich. Baden-Baden: s.n., 241-255.

Wirth, Werner; von Pape, Thilo; Karnowski, Veronika (2007). Ein integratives Modell der Aneignung mobiler Kommunikationsdienste. In: Kimpeler, Simone; Mangold, Michael; Schweiger, Wolfgang. Die digitale Herausforderung. Wiesbaden: Springer VS, 77-90.

Wirth, Werner; Böcking, Tabea; Karnowski, Veronika; von Pape, Thilo (2007). Heuristic and systematic use of search engines. Journal of Computer-Mediated Communication, 12(3):778-800.

Wirth, Werner; Karnowski, Veronika; von Pape, Thilo (2007). How to measure appropriation? – Towards an integrative model of mobile phone appropriation. In: Hess, Thomas. Ubiquität, Interaktivität, Konvergenz und die Medienbranche. Ergebnisse des interdisziplinären Forschungsprojektes intermedia. Göttingen: Universitätsverlag Göttingen, 83-108.

von Pape, Thilo; Karnowski, Veronika; Wirth, Werner (2007). Identitätsbildung bei der Aneignung neuer Kommunikationsdienste. Ergebnisse einer qualitativen Studie mit jugendlichen Mobiltelefon-Nutzern. In: Mikos, L; Hoffmann, D; Winter, R. Mediennutzung, Identität und Identifikationen. Die Sozialisationsrelevanz der Medien im Selbstfindungsprozess von Jugendlichen. Weinheim und München: Juventa, 21-38.

Karnowski, Veronika; Pape, T; Wirth, Werner (2006). Zur Diffusion Neuer Medien. Kritische Bestandaufnahme aktueller Ansätze und Überlegungen zu einer integrativen Diffusions- und Aneignungstheorie Neuer Medien. Medien- & Kommunikationswissenschaft:56-74.

This list was generated on Tue Jul 16 00:26:52 2019 CEST.