Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 3.

Angelone, D; Moser, U (2013). More hours do not necessarily pay off. The effect of learning time on student performance at different school types in Switzerland. In: Prenzel, M; Kobarg, M; Schöps, K; Rönnebeck, S. Research on PISA. Research Outcomes of the PISA Research Conference 2009. Zürich: Springer, 129-144.

Kreis, A; Wick, J; Kosorok Labhart, C; Staub, Fritz C (2012). Professionsrelevantes Wissen in Unterrichtsbesprechungen – eine Interventionsstudie zu fachspezifischem Unterrichtscoaching. In: Kobarg, M; Fischer, C; Dalehefte, M; Trepke, F; Menk, M. Lehrerprofessionaliserierung wissenschaftlich begleiten – Strategien und Methoden. Münster: Waxmann, 35-50.

Krammer, K; Lipowsky, F; Pauli, C; Schnetzler, C L; Reusser, K (2012). Unterrichtsvideos als Medium zur Professionalisierung und als Instrument der Kompetenzerfassung von Lehrpersonen. In: Kobarg, M; Fischer, C; Dalehefte, I M; Trepke, F; Menk, M. Lehrerprofessionalisierung wissenschaftlich begleiten : Strategien und Methoden. Münster: Waxmann, 69-86.

This list was generated on Sat Sep 22 17:14:51 2018 CEST.