Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 4.

Just, Natascha; Latzer, Michael (2016). Institutionalistische Theorieansätze für die Medienökonomie. In: Krone, Jan; Pellegrini, Tassilo. Handbuch Medienökonomie. Wiesbaden: Springer, 1-20.

Just, N (2016). Medienkonzentration: Problemstellung und Regulierung. In: Krone, Jan; Pellegrini, Tassilo. Handbuch Medienökonomie. Wiesbaden: Springer, 1-15.

von Rimscha, M. Bjørn; Lischka, Juliane A (2016). Methoden der Medienökonomie. In: Krone, Jan; Pellegrini, Tassilo. Handbuch Medienökonomie. Wiesbaden: Springer, 1-20.

Siegert, Gabriele (2016). Werbung als medienökonomischer Faktor. In: Krone, Jan; Pellegrini, Tassilo. Handbuch Medienökonomie. Wiesbaden: Springer, 1-19.

This list was generated on Thu Jul 18 08:39:05 2019 CEST.