Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 4.

Schoeneborn, Dennis (2013). Organisationskommunikation und Public Relations Organisations- trifft Kommunikationsforschung: Der Beitrag der „Communication Constitutes Organization“-Perspektive (CCO). In: Zerfaß, Ansgar; Rademacher, Lars; Wehmeier, Stefan. Organisationskommunikation und Public Relations. Forschungsparadigmen und neue Perspektiven. Wiesbaden: Springer, 97-115.

Krebs, Isabelle; Russi, Loris; Siegert, Gabriele (2012). Gesellschaftliche Wertschöpfung klassischer Massenmedien: Die Perspektiven von Medienorganisationen und Publikum in sechs Europäischen Ländern. In: Kolo, Castulus; Döbler, Thomas; Rademacher, Lars. Wertschöpfung durch Medien im Wandel. Baden-Baden: Nomos, 361-378.

von Rimscha, M Bjørn; Przybylski, Pamela (2012). Managing creativity in media companies. In: Kolo, Castulus; Döbler, Thomas; Rademacher, Lars. Wertschöpfung durch Medien im Wandel. Baden-Baden: Nomos, 85-102.

Eisenegger, Mark (2012). Moral, Recht und Reputation. In: Rademacher, Lars; Schmitt-Geiger, Alexander. Litigation-PR: Alles was Recht ist. Zum systematischen Stand der strategischen Rechtskommunikation. Wiesbaden: VS Verlag.

This list was generated on Sat Nov 17 13:52:38 2018 CET.