Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 16.

Vogler, Daniel; Hauser, Lucie; Schneider, Jörg (2018). Medienarena. In: fög – Forschungsinstitut Öffentlichkeit und Gesellschaft/Univers, ,. Qualität der Medien. Schweiz – Suisse – Svizzera. Jahrbuch 2018. Basel: Schwabe, 25-48.

Eisenegger, Mark; Hauser, Lucie; Schneider, Jörg; Bachmann, Philipp; Ingenhoff, Diana (2018). Classement de la qualité des médias 2018. Zürich: Neidhart + Schön AG.

Eisenegger, Mark; Hauser, Lucie; Schneider, Jörg; Bachmann, Philipp; Ingenhoff, Diana (2018). Medienqualitätsrating 2018. Zürich: Neidhart + Schön AG.

Eisenegger, Mark; Schneider, Jörg (2018). Newsrepertoires junger Erwachsener: Mediennutzung und Politikwahrnehmung im Wandel. In: Gonser, Nicole. Der öffentliche (Mehr-)Wert von Medien: Public Value aus Publikumssicht. Wiesbaden: Springer, 93-107.

Eisenegger, Mark; Schneider, Jörg; Schranz, Mario (2018). Media Trust and Media Use. In: Otto, Kim; Köhler, Andreas. Trust in Media and Journalism: Empirical Perspectives on Ethics, Norms, Impacts and Populism in Europe. Wiesbaden: Springer, 73-91.

Udris, Linards; Eisenegger, Mark; Schneider, Jörg (2018). Medienresonanz von Abstimmungsvorlagen im Vergleich. In: Kübler, Daniel. Medien und direkte Demokratie. Zürich: Schulthess Verlag, 65-88.

Udris, Linards; Eisenegger, Mark; Schneider, Jörg (2017). Viel Werbung, viel Populismus, viel Ausländer – viel Medienbeachtung. Universität Zürich Institut für Politikwissenschaft: DeFacto - belegt, was andere meinen.

Udris, Linards; Schranz, Mario; Schneider, Jörg; Hauser, Lucie; Eisenegger, Mark (2017). Switzerland: Shrinking Audience For Quality News. http://en.ejo.ch: European Journalism Observatory - EJO.

Schranz, Mario; Udris, Linards; Hauser, Lucie; Schneider, Jörg; Eisenegger, Mark (2016). Ein starker Service public fördert das Vertrauen ins Mediensystem. Universität Zürich Institut für Politikwissenschaft: DeFacto - belegt, was andere meinen.

Hauser, Lucie; Schneider, Jörg (2016). Medienqualität. In: fög – Forschungsinstitut Öffentlichkeit und Gesellschaft/UZH. Qualität der Medien. Schweiz – Suisse – Svizzera. Jahrbuch 2016. Basel: Schwabe, 39-57.

Schranz, Mario; Schneider, Jörg; Eisenegger, Mark (2016). Medienvertrauen – eine vergleichende Perspektive. In: fög – Forschungsinstitut Öffentlichkeit und Gesellschaft/UZH. Studien Qualität der Medien. Basel: Schwabe.

Udris, Linards; Eisenegger, Mark; Schneider, Jörg (2016). News Coverage about Direct-Democratic Campaigns in a Period of Structural Crisis. Journal of Information Policy:68-104.

Schneider, Jörg; Eisenegger, Mark (2016). Wie Mediennutzer in die Welt schauen: Die Newsrepertoires der Schweizerinnen und Schweizer und ihre Themenagenden. In: fög – Forschungsinstitut Öffentlichkeit und Gesellschaft/UZH. Studien Qualität der Medien. Basel: Schwabe.

Udris, Linards; Lucht, Jens; Schneider, Jörg (2015). Bundesratswahlen stehen immer mehr im medialen Fokus. Universität Zürich Institut für Politikwissenschaft: DeFacto - belegt, was andere meinen.

Udris, Linards; Lucht, Jens; Schneider, Jörg (2015). Contested federal elections in increasingly commercialized media: a diachronic analysis of elections news coverage in Switzerland. Swiss Political Science Review = Schweizerische Zeitschrift für Politikwissenschaft, 21(4):578-595.

Eisenegger, Mark; Schranz, Mario; Schneider, Jörg (2010). Corporate Reputation and the News Media in Switzerland. In: Carroll, Craig E. Corporate Reputation and the News Media. New York NY: Routledge; 1 edition (July 23, 2010), 207-220.

This list was generated on Wed Jun 19 18:51:22 2019 CEST.