Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 3.

Lischka, Juliane A; Seufert, Wolfgang (2015). Messung von Werbewirkungen auf Makroebene. In: Siegert, Gabriele; Wirth, Werner; Weber, Patrick; Lischka, Juliane A. Handbuch Werbeforschung. Wiesbaden: Springer Verlag, 517-546.

Studer, Samuel; Künzler, Matthias; Jarren, Otfried (2013). Mediensystemwandel als Medienorganisationswandel - Implikationen der Population-Ecology. In: Seufert, Wolfgang; Sattelberger, Felix. Langfristiger Wandel von Medienstrukturen. Theorien, Methoden, Befunde. Baden-Baden: Nomos, 31-50.

Studer, Samuel; Künzler, Matthias; Jarren, Otfried (2013). Mediensystemwandel als Medienorganisationswandel – Implikationen der Population-Ecology. In: Seufert, Wolfgang; Sattelberger, Felix. Langfristiger Wandel von Medienstrukturen: Theorie, Methoden, Befunde. Baden-Baden: Nomos, 31-50.

This list was generated on Sat Jul 20 14:47:48 2019 CEST.