Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 14.

Verhoeven, Marcel; von Rimscha, M Bjørn; Krebs, Isabelle; Siegert, Gabriele; Sommer, Christoph (2018). Identifying paths to audience success of media products: the media decision-makers’ perspective. International Journal on Media Management, 20(1):51-77.

von Rimscha, M Bjørn; Verhoeven, Marcel; Krebs, Isabelle; Sommer, Christoph; Siegert, Gabriele (2018). Patterns of successful media production. Convergence, 24(3):251-268.

Hoffmeyer, Pierre; Simmen, Hanspeter; Jakob, Marcel; Sommer, Christoph; Platz, Andreas; Ilchmann, Thomas; Grossen, Erik; Ryf, Christian; Christofilopoulos, Panayiotis; Schueler, Michael; Lassen, Michael Rud; Rimle, Markus; Gasser, Urs E (2017). Rivaroxaban for thromboprophylaxis after nonelective orthopedic trauma surgery in Switzerland. Orthopedics, 40(2):109-116.

Sommer, Christoph; Krebs, Isabelle (2016). Market orientation in news media : How learning about and responding to readers and competitors impact success. Journal of Applied Journalism & Media Studies, 5(3):441-464.

Sommer, Christoph; von Rimscha, M Bjørn; Verhoeven, Marcel; Krebs, Isabelle; Siegert, Gabriele (2016). Success factors of media product brands. Examining the building blocks for success across different media types. IPMZ – Institute of Mass Communication and Media Research Media Economics & Management - Working papers 10, University of Zurich.

von Rimscha, M Bjørn; Sommer, Christoph (2015). Fallstudien in der Kommunikationswissenschaft. In: Averbeck-Lietz, Stefanie; Meyen, Michael. Handbuch nicht standardisierte Methoden in der Kommunikationswissenschaft. Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden, 1-13.

Sommer, Christoph (2015). Media brands and the advertising market: exploring the potential of branding in media organizations’ B2B relationships. In: Siegert, Gabriele; Förster, Kati; Chan-Olmsted, Sylvia; Ots, Mart. Handbook of Media Branding. Berlin: Springer, 97-110.

Sommer, Christoph; Marty, Linda (2015). The role of media brands in media planning. Journal of Media Business Studies, 12(3):185-203.

Sommer, Christoph; Krebs, Isabelle (2015). What is driving the circulation? An investigation of characteristics of successful newspapers. In: Faustino, Paulo; Noam, Eli; Scholz, Christian; Lavine, John. Media Industry Dynamics - Management, Concentration, Policies, Convergence and Competition. Ramada: Formalpress, 251-276.

Siegert, Gabriele; von Rimscha, M Bjørn; Sommer, Christoph (2014). Unterhaltung als öffentlich-rechtlicher Auftrag. Wien: ORF Public Value Kompetenzzentrum.

Siegert, Gabriele; von Rimscha, M Bjørn; Sommer, Christoph (2014). Unterhaltung als öffentlich-rechtlicher Auftrag: Zusammenfassung der Public-Value-Studie 2013. In: Unterberger, Klaus; Mitschka, Konrad. Unterhaltung als öffentlich-rechtlicher Auftrag. Wien: ORF, 4-22.

Sommer, Christoph; von Rimscha, Bjørn (2014). Jenseits von traditionellen Mediengattungen: Die transmediale Angebotsmatrix. In: Rau, Harald. Digitale Dämmerung. Baden-Baden: Nomos, 251-265.

Sommer, Christoph; von Rimscha, M Bjørn (2013). Was macht Medien erfolgreich? - Eine Übersicht und Systematisierung der prozess- und angebotsbezogenen Erfolgsfaktoren. Medienwirtschaft, 10(2):12-29.

Dal Zotto, Cinzia; Dichamp, Edwina; Sommer, Christoph (2012). Alte Rezepte und neue Geschäftsmodelle: Die Medienkriese aus Sicht der Verlage. In: Meier, Werner; Bonfadelli, Heinz; Trappel, Josef. Gehen in den Leuchttürmen die Lichter aus? : was aus den Schweizer Leitmedien wird. Zürich: Lit, 189-207.

This list was generated on Tue Feb 19 03:44:41 2019 CET.