Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 3.

Sacchi, S; Hupka-Brunner, S; Stalder, B; Gangl, M (2011). Die Bedeutung von sozialer Herkunft und Migrationshintergrund für den Übertritt in anerkannte nachobligatorische Ausbildungen in der Schweiz. In: Bergmann, M M. Transitionen im Jugendalter. Ergebnisse der Schweizer Längsschnittstudie TREE. Zürich: Seismo, 120-156.

Hupka-Brunner, S; Sacchi, S; Stalder, B (2011). Social origin and the access to upper secondary education in Switzerland: A comparison of company-based apprenticeship and exclusively school based programmes. In: Bergmann, M M; Hupka-Brunner, S; Keller, A; Meyer, T; Stalder, B E. Transitionen im Jugendalter. Ergebnisse der Schweizer Längsschnittstudie TREE. Zürich: Seismo, 157-182.

Hupka-Brunner, S; Sacchi, S; Stalder, B (2010). Social origin and access to upper secondary education in Switzerland: a comparison of company-based apprenticeship and exclusively school-based programmes. Schweizerische Zeitschrift für Soziologie = Revue Suisse de Sociologie = Swiss Journal of Sociology, 36(1):11-31.

This list was generated on Sun Sep 22 20:13:16 2019 CEST.