Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 25.

Vogler, Daniel; Eisenegger, Mark (2019). Corporate scandals as denial of reputation. In: Tumber, Howard; Waisbrod, Silvio. Routledge Companion to Media and Scandal. London: Routledge, 410-418.

Udris, Linards; Eisenegger, Mark; Vogler, Daniel (2018). Publizistische Vielfalt ist bedroht. http://en.ejo.ch: European Journalism Observatory - EJO.

Vogler, Daniel; Hauser, Lucie; Schneider, Jörg (2018). Medienarena. In: fög – Forschungsinstitut Öffentlichkeit und Gesellschaft/Univers, ,. Qualität der Medien. Schweiz – Suisse – Svizzera. Jahrbuch 2018. Basel: Schwabe, 25-48.

Vogler, Daniel; Häuptli, Andrea; Eisenegger, Mark; Hauser, Lucie (2018). Presse - gedruckt und online. In: fög – Forschungsinstitut Öffentlichkeit und Gesellschaft/Univers, ,. Qualität der Medien. Schweiz – Suisse – Svizzera. Jahrbuch 2018. Basel: Schwabe, 49-69.

Vogler, Daniel; Schwaiger, Lisa; Hauser, Lucie (2018). Social Media. In: fög – Forschungsinstitut Öffentlichkeit und Gesellschaft/Univers, ,. Qualität der Medien. Schweiz – Suisse – Svizzera. Jahrbuch 2018. Basel: Schwabe, 99-122.

Vogler, Daniel; Post, Senja (2018). Reputation von Hochschulen. In: Fähnrich, Birte; Metag, Julia; Post, Senja; Schäfer, Mike S. Forschungsfeld Hochschulkommunikation. Wiesbaden: Springer VS, 319-340.

Eisenegger, Mark; Vogler, Daniel (2018). Compliance-Monitoring – Automatisierte Früherkennung reputationsrelevanter Themen. ZRFC - Risk, Fraud and Compliance, 13(6):261-265.

Vogler, Daniel; Rauchfleisch, Adrian (2018). #NoBillag auf Twitter: Grabenkämpfe zwischen Gegnern und Befürwortern. Zürich: fög – Forschungsinstitut Öffentlichkeit und Gesellschaft/Universität Zürich.

Häuptli, Andrea; Vogler, Daniel (2018). Die Bedeutung von Nachrichtenagenturen für Schweizer Medien. Zürich: fög – Forschungsinstitut Öffentlichkeit und Gesellschaft/Universität Zürich.

Udris, Linards; Vogler, Daniel; Lucht, Jens (2018). Mit den Medien und gegen die Medien. http://en.ejo.ch: European Journalism Observatory - EJO.

Rauchfleisch, Adrian; Vogler, Daniel; Eisenegger, Mark (2017). Auf zu neuen Märkten: Der Einfluss Schweizer Medien auf Twitter. Zürich: fög – Forschungsinstitut Öffentlichkeit und Gesellschaft/Universität Zürich.

Vogler, Daniel (2017). Medienstrukturen. In: fög – Forschungsinstitut Öffentlichkeit und Gesellschaft/UZH. Qualität der Medien. Schweiz – Suisse – Svizzera. Jahrbuch 2017. Basel: Schwabe, 23-39.

Vogler, Daniel; Rauchfleisch, Adrian (2017). Twitter-Netzwerkanalyse #ES2050. Zürich: fög – Forschungsinstitut Öffentlichkeit und Gesellschaft/Universität Zürich.

Lucht, Jens; Udris, Linards; Vogler, Daniel (2017). Politische Inszenierungen : Eine Inhalts- und Resonanzanalyse der Facebook-Seiten bundesdeutscher Parteien. Bonn: Friedrich-Ebert-Stiftung.

Vogler, Daniel (2016). Medienstrukturen. In: fög – Forschungsinstitut Öffentlichkeit und Gesellschaft/UZH. Qualität der Medien. Schweiz – Suisse – Svizzera. Jahrbuch 2016. Basel: Schwabe, 21-38.

Vogler, Daniel (2016). Big Data, Big Money: Ertragsstrukturen und Eigentumsverhältnisse in der Schweizer (Online-)Medienlandschaft. Widerspruch, 67:41-54.

Vogler, Daniel; Schranz, Mario; Eisenegger, Mark (2016). Stakeholder Group Influence on Media Reputation in Crisis Periods. Corporate Communications:322-333.

Vogler, Daniel; Schranz, Mario; Eisenegger, Mark (2016). The Influence of National Societal Contexts on the Media Reputation of Multinational Corporations: A Comparison between Switzerland and the US. Studies in Communication Sciences:86-93.

Vogler, Daniel; Gisler, Angelo (2016). The effect of CSR on the media reputation of the swiss banking industry before and after the financial crisis 2008. uwf UmweltWirtschaftsForum, 24(2):201-206.

Vogler, Daniel; Hauser, Lucie (2015). Medienarena: Medienstrukturen. In: fög – Forschungsinstitut Öffentlichkeit und Gesellschaft/UZH. Qualität der Medien. Schweiz - Suisse - Svizzera. Jahrbuch 2015. Basel: Schwabe, 47-69.

Vogler, Daniel; Hauser, Lucie (2015). Medienarena: Qualitätsvalidierung. In: fög – Forschungsinstitut Öffentlichkeit und Gesellschaft/UZH. Qualität der Medien. Schweiz - Suisse - Svizzera. Jahrbuch 2015. Basel: Schwabe, 70-86.

Vogler, Daniel; Hauser, Lucie (2015). Medienarena: Zusammenfassung. In: fög – Forschungsinstitut Öffentlichkeit und Gesellschaft/UZH. Qualität der Medien. Schweiz - Suisse - Svizzera. Jahrbuch 2015. Basel: Schwabe, 45-46.

Eisenegger, Mark; Vogler, Daniel (2014). Medienarena: Publizistische Versorgung. In: fög – Forschungsinstitut Öffentlichkeit und Gesellschaft/UZH. Qualität der Medien. Schweiz – Suisse – Svizzera. Jahrbuch 2014. Basel: Schwabe, 55-81.

Eisenegger, Mark; Vogler, Daniel (2014). Medienarena: Qualitätsvalidierung. In: fög – Forschungsinstitut Öffentlichkeit und Gesellschaft/UZH. Qualität der Medien. Schweiz – Suisse – Svizzera. Jahrbuch 2014. Basel: Schwabe, 81-100.

Eisenegger, Mark; Vogler, Daniel (2014). Medienarena: Zusammenfassung. In: fög – Forschungsinstitut Öffentlichkeit und Gesellschaft/UZH. Qualität der Medien. Schweiz – Suisse – Svizzera. Jahrbuch 2014. Basel: Schwabe, 53-54.

This list was generated on Mon Sep 16 18:48:40 2019 CEST.