Browse by Dewey Decimal Classification
![]() |
Up a level |
- Dewey Decimal Classification (3)
- 020 Library & information sciences (3)
Blaser-Meier, Susanna; Meier, Rahel (2019). Schreibgruppen und Text-Feedback in wissenschaftlichen Bibliotheken. In: Sühl-Strohmenger, Wilfried; Tschander, Ladina. Praxishandbuch Schreiben in der Hochschulbibliothek. Berlin: De Gruyter, 223-233.
Mutz, Rüdiger; Wolbring, Tobias; Daniel, Hans-Dieter (2017). The effect of the “very important paper” (VIP) designation in<i>Angewandte Chemie International Edition</i>on citation impact: A propensity score matching analysis. Journal of the Association for Information Science and Technology, 68(9):2139-2153.
Prestipino, Marco. Die virtuelle Gemeinschaft als Informationssystem: Informationsqualität nutzergenerierter Inhalte in der Domäne Tourismus. 2008, University of Zurich, Faculty of Economics.