Navigation auf zora.uzh.ch

Search ZORA

ZORA (Zurich Open Repository and Archive)

Aufbau formativer Beurteilungskompetenz bei angehenden Lehrpersonen – Wirkungen eines Lehr-Lernangebots zu lernförderlichem Feedback

Marty, Stefan. Aufbau formativer Beurteilungskompetenz bei angehenden Lehrpersonen – Wirkungen eines Lehr-Lernangebots zu lernförderlichem Feedback. 2023, University of Zurich, Faculty of Arts.

Additional indexing

Item Type:Dissertation (monographical)
Referees:Staub Fritz C, Baer Matthias
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
UZH Dissertations
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2023
Deposited On:25 Oct 2023 13:10
Last Modified:06 Mar 2024 07:46
OA Status:Green
Download PDF  'Aufbau formativer Beurteilungskompetenz bei angehenden Lehrpersonen – Wirkungen eines Lehr-Lernangebots zu lernförderlichem Feedback'.
Preview
  • Content: Published Version

Metadata Export

Statistics

Downloads

485 downloads since deposited on 25 Oct 2023
337 downloads since 12 months
Detailed statistics

Authors, Affiliations, Collaborations

Similar Publications